Επιστολή Προς Διοίκηση Vodafone Για Διακοπή Λεωφορείου Μεταφοράς Εργαζομένων


Πριν λίγες ημέρες η εταιρεία σας ανακοίνωσε τη διακοπή της λειτουργίας του λεωφορείου για τη μεταφορά των εργαζομένων στις κεντρικές εγκαταστάσεις στο Φοίνικα Θεσσαλονίκης. Με βασική αιτιολογία το κόστος από τα καύσιμα και τη μη συμμετοχή των εργαζομένων.

Με την παρούσα επιστολή σας καλούμε να πάρετε πίσω την εξαγγελία για τη διακοπή της λειτουργίας του λεωφορείου.

Το λεωφορείο είναι το μοναδικό μέσο πρόσβασης για  την πλειοψηφία των εργαζομένων στο χώρο εργασίας. Η πρόσβαση με άλλο μέσο έκτος του λεωφορείου και αυτοκινήτου είναι αδύνατη. Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται σε σημείο που καθιστά επικίνδυνη την πρόσβαση στο χώρο εργασίας (δεν υπάρχει σήμανση στους δρόμους ,πεζοδρόμηση, διαβάσεις, φωταγώγηση).

Όσο αφορά στο επιχείρημα της μη συμμετοχής των εργαζομένων απαντάμε ότι είναι λογικό και επόμενο αφού η εταιρεία έχει κατακερματίσει τη λειτουργία του call center σε 10 βάρδιες και το λεωφορείο καλύπτει μόνο τρεις βάρδιες κάτι που έχει οδηγήσει αντικειμενικά στην απαξίωση του.

Όσο αφορά στο κόστος από τα καύσιμα απαντάμε ότι η εταιρεία έχει χρήματα για τα συνεχόμενα lifting στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, τα μεγάλα bonus καθώς και τα έξοδα μετακίνησης των προϊσταμένων και των μεγαλοστελεχών. Επισημαίνουμε ότι αυτοί που πλήττονται σκληρά από το νέο ληστρικό φορολογικό νομοσχέδιο και τις υπέρογκες αυξήσεις στα καύσιμα είναι οι εργαζόμενοι. Επισημαίνουμε επίσης ότι τα διόλου ευκαταφρόνητα κέρδη της επιχείρησης είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των εργαζομένων.

Σας καλούμε να προβείτε στην αναπροσαρμογή των δρομολογίων του λεωφορείου με τέτοιο τρόπο που να καλύπτει όλες τις βάρδιες του call center και αντίστοιχη αναδιάταξη των βαρδιών σε τρεις στη διάρκεια του 24’ώρου.

Δεν θα αποδεχτούμε καμία εξέλιξη – υποχώρηση σε ζητήματα ασφάλειας των εργαζόμενων, καμία περικοπή στα δικαιώματά μας, καμία απώλεια θέσης εργασίας, καμία εξέλιξη που να οδηγεί στην καταβαράθρωση του ήδη διαλυμένου βιοτικού επιπέδου των εργαζομένων προς όφελος μιας χούφτας μετόχων με ακόρεστη δίψα για κέρδη.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ